שלבי הגשת הבקשה בעבור מכשירי ניידות: 

  • תושב המבקש מכשיר ניידות יפנה לאחות/רופא המשפחה במרפאת קופת חולים אליה הוא משויך.
  • רופא המשפחה/האחות ימלאו טופס מידע רפואי סיעודי ויפנו את המטופל ליחידה להמשך טיפול, שם יפתח לו תיק ויקבעו לו תור עם פיזיותרפיסט/מרפא בעיסוק
  • לאחר המלצת ואישור הפיזיותרפיסט/מרפא בעיסוק, תצא התחייבות ללקוח לאספקת הציוד מקופת החולים אליה משתייך: 
    בקופת חולים כללית- הלקוח יבחר את הספק ממנו יקבל את הציוד וקופת החולים תוציא התחייבות 
    בשאר קופות החולים - הלקוח יקבל התחייבות מצד הקופה ולאחר מכן הוא יפנה לספק איתו הוא מעוניין בהתקשרות

לתשומת ליבכם 

  • בכל התחייבות יש לקבל טופס המלצה מהפיזיותרפיסט/מרפא בעיסוק הכולל את ההמלצה וטופס מידע רפואי סיעודי
  • בנוסף, יש לזכור כי המלצת הפיזיותרפיסט/מרפא בעיסוק אינה מהווה אישור זכאות ויש להמתין לקבלת ההתחייבות מקופת החולים

לאחר קבלת אישור הזכאות מקופות החולים:

אנא העבירו לכמיטק את הטפסים הבאים באמצעות פקס: 09-3731110 או באמצעות מייל: shikum.info@chemitec.co.il


  • אישור זכאות
  • נספח מידע לספק
  • מפרט כסא גלגלים/מיטה

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 09-7620000 שלוחה 2

** השירות ניתן בפריסה ארצית**

שדות חובה מסומנים ב*